keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Heippa vain, mul on opettelemista tän blogin kanssa, edellinen teksti kirjoitettu siis TÄNÄ aamuna, mutta kellonajat ja päivät heittelehtii. Hereillä siis edelleenkin, ollu itkupotkuraivari-päivä mutta nyt helpottaa ku saatiin katottua vihoin ja viimein ice age 4! suosittelen.
Viikonloppuna oli piiiitkästä aikaan tyttöjen iltaa Lauttasaaressa josta suunnattiin Kalliokierrokselle (ylläri), siitä hieman kuvamateriaalia mitkä on julkaisukelpoisia,haha.
Sunnuntai-aamuna muistinki miksi en harrasta ryyppäämistä usein..huhhuh. Nyt alkaa selvät päivät synttäreille asti! i'll try! tai siis...... we try.

                                                     marrusein, lapsuudenystävä jota nykyään harvemmin näkee!

                                                öö.. Kuka juo kaljaa pillillä? -minä- (okei testasin marrun irstasta pilliä joka
                                                oli neonvihreä,tässä sitä ei tosin näe.)
                                                     Ja näillä mentiin, miksi oi miksi värjäsin tukkani mustaksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti