Päätinki tulla pikasesti postaan viimeviikkojen tekemiset kuvilla.
Oon vihdoinki päässy siihen lenkkeilyn makuun, otin itteä niskasta kiinni ja kävin ettiiin itelle uuen lemppari lenkkipaikan ja voi että sen myös löysin, nyt sinne on pitäny päässä sitte jokailta, minua ku ei aamuisin saa minnekkään! oon ylpiä ittestäni. :-)
Muruki sai minut perjantaina vihdoin liikkeelle tästä kämpästä, minusta ku on tullu tämmönen kotihiiri. Alotettiin kämpillä pelaillen ja sit siirryttiin istuskelemaan kalliolle joista suunta sitte kapakkiin, missä oli kyllä kuollutta mutta ei se mua haitannu, tykkään rauhallisemmista paikoista! Ja auringosta on saanu nauttia ihan täysillä, alkaa rusketus olla jo melkeen niinku halusinki. Nyt oottelen et arska siirtyy meiän partsille ja sinne vaan makoileen ja tehosmoothiet naamaan (mitä ilman ei nykyään ees päivä lähe mulla käyntiin) nam.
| öinen kävely kottiin |
Ei muuta ku hyvää kesää ja viikon alkua kaikille! meitti häipyy ylös ulos ja lenkille ja palvoon aurinkoa. <3


