tiistai 21. toukokuuta 2013

hello everybody

Täällä taas, ollu pieni tauko kirjottelusta ku ei lämpimällä ilmalla tee mieli koneella istua hirveesti :)
Päätinki tulla pikasesti postaan viimeviikkojen tekemiset kuvilla.

Oon vihdoinki päässy siihen lenkkeilyn makuun, otin itteä niskasta kiinni ja kävin ettiiin itelle uuen lemppari lenkkipaikan ja voi että sen myös löysin, nyt sinne on pitäny päässä sitte jokailta, minua ku ei aamuisin saa minnekkään! oon ylpiä ittestäni. :-)





 Muruki sai minut perjantaina vihdoin liikkeelle tästä kämpästä, minusta ku on tullu tämmönen kotihiiri. Alotettiin kämpillä pelaillen ja sit siirryttiin istuskelemaan kalliolle joista suunta sitte kapakkiin, missä oli kyllä kuollutta mutta ei se mua haitannu, tykkään rauhallisemmista paikoista! Ja auringosta on saanu nauttia ihan täysillä, alkaa rusketus olla jo melkeen niinku halusinki. Nyt oottelen et arska siirtyy meiän partsille ja sinne vaan makoileen ja tehosmoothiet naamaan (mitä ilman ei nykyään ees päivä lähe mulla käyntiin) nam.







öinen kävely kottiin 


Ei muuta ku hyvää kesää ja viikon alkua kaikille! meitti häipyy ylös ulos ja lenkille ja palvoon aurinkoa. <3

keskiviikko 8. toukokuuta 2013

kesä

Täällä on ollu aaaaivan ihana ilma tänään, mittari auringossa +30! Aamu alko päin p** tuli valvottuu kolmeen ja naapuri päätti alkaa poraan ja hakkaan vasaraa seinään klo 9.30, että voi @!?!?!?!! siitä sitte kömpiä ylös hirveässä migreenissä, piettää mykkistä kokopäivä ku vaan suoraan sanottuna vitutti. Oon sellanen et jos en saa kunnon yöunia niin koko paikka räjähtää.



Ei siinä sitte muuta ku kahvia naamariin ja lueskeleen blogeja ja kattelee mtv:tä, nii joha kummasti olo helpottu.  Mussu päätti lähtiä sitte pois jaloista katteleen kaverille matsia ja pelaan,nii sain sitte omaa rauhaa. Iha ensteksi suuntasin partsille ja loikoilin auringossa pari tuntia, ja voi että nautin. kesä on täällä vihdoinki.


Väriäki on saatu pintaan jo pikkasen,jipii. Siitä sitte edelleen pääkivussa aattelin ton keittiössä lojuneen kuntopyörähässäkän ottaa käyttöön ja polkia sillä hiki päässä, sitte kunnon vatsalihastreenit päälle ja oon ku uus ihminen. Lopuksi venytykset ja huokasin kuinka ihana se onki välillä olla iha yksin kämpillä, höpissä itelle!



Oon tässä miettiny miks kokopäivän särkeny päätä ja heikottaa ku on rehkiny liikaa niin tadaaaaa en oo syöny kokopäivänä. Sannalla raksuttaa taas.. toisaalta. ku kattoo jääkaappiin nii ei siel mitää syötävää ookkaan, ihan hyvin voin paastota tän päivän!

Että nyt näissä merkeissä pötkölleen ja buranaa nassuun, oottelis jos se herra saapuis ihmisten aikoihin kottiinki tännään!


Sanna




lauantai 4. toukokuuta 2013

luv it

Tää on taas näitä päiviä ku tuntuu että junnaa paikallaan, ei tiiä yhtään mihin suuntaan pitäs lähteä, mistä alottaa. Oon ettiny ja katellu työtä/koulupaikkaa kohta vuoden helsingistä, ehkä oon niin nirso ettei mikään kelpaa. Isompaa asuntoakaan ei ole vielä saatu, koska ei olla oltu edes tarpeeksi aktiivisia. Tähän ei voi muuta sanoa ku että oon maailman aikaansaamattomin ihminen, oikeasti. Nyttekki päätin laittaa MTV:n pyöriin vaikka ois paljon parempaaki tekemistä ja HYÖDYLLISEMPÄÄ. Aina sitä lupaa ottaa itteä niskasta kiinni mutta millo se toteutuu? huomenna vai vuoden päästä? mm-m, asennekysymys.
Ehkä tää tästä ja huomenna jo nauran ittelleni ja nautin kesästä. NAUTIN. millon viimeksi oon kunnolla nauttinu ja antanu kaiken muun olla? siinäpä kysymys. Ei sillä, ettenkö olis onnellinen, olen minä, mulla on maailman paras poikaystävä, ystävät, perhe.. mitä niistä on jäljellä. Sitä sanoo aina unohtavansa menneet mutta silti ne pamahtaa päähän ykskaks, eikä sille voi vaan mitään, asioiden kanssa on elettävä.
Nää on taas näitä yksinäisiä iltoja ku mietin kaikenlaista :)
Koitetaan ajatella positiivisesti ja nauttia KESÄSTÄ, joka meillä kestää kuitenkin niin vähän aikaa, ja ennenkaikkea rakastaa lähimmäisiä eikä kantaa vihaa. En ole ehkä paras tästä sanomaan, mutta sanonpahan kuitenkin. Voi että köyhänä on ihana katella netistä uusia vaatteita, kenkiä , meikkejä yms. prkl.

Suuntaanki ajatukset syksyn etelänreissuun, ja alan laskee pientä budjettia et saisin ees jottai uutta kuvauksiin, bye !




perjantai 3. toukokuuta 2013

hejssan

Vihdoin pääsin kirjoittaan, laitetaan tekosyyksi vaikka ajanpuute. (laiskuus). Tässä välissä on ollu omat synttärit ja tieteski vappu joka meni kotona möllöttäessä, ja oli niiiiiin ihana herätä ilman rapulaa! :)
Synttärit meni myös mun osalta kotona, kalsarikännejä vetäessä ku mussu lähti baariin, oon todennu että itelle on tullu vanhuus vähän ajoissa ku ei huvita eikä jaksa lähtee mihinkään. Täälä on vihoin ja viimein KESÄ, oli niin kiva käydä eilen iltakävelyllä ja pitkästä aikaan juosta sora jalkojen alla!
Kännykkäki päätti irtisanoa ittensä, ei ota vastaan puheluita ku harvion eikä soittaakkaan pysty, vielä ku repis rahat jostain uuteen puhelimeen. huoh.

Tännään sitte jänskätäänki MM-kisoja kera makkaran ja kylmän kaljan jipiiii.
Tääki oli nyt tämmönen pikanen postaus ku minusta on tullu joku siivousfriikki, että pakko jatkaa lattioiden jynssäämistä! Sain vihdoin kokkeiltua sitä liukuvärjäystä, kuvia myöhemmin ku tää tukka on nyt kauhea söherö.
ekat auringonotot!

palaillaan!


vabbu