Tää on taas näitä päiviä ku tuntuu että junnaa paikallaan, ei tiiä yhtään mihin suuntaan pitäs lähteä, mistä alottaa. Oon ettiny ja katellu työtä/koulupaikkaa kohta vuoden helsingistä, ehkä oon niin nirso ettei mikään kelpaa. Isompaa asuntoakaan ei ole vielä saatu, koska ei olla oltu edes tarpeeksi aktiivisia. Tähän ei voi muuta sanoa ku että oon maailman aikaansaamattomin ihminen, oikeasti. Nyttekki päätin laittaa MTV:n pyöriin vaikka ois paljon parempaaki tekemistä ja HYÖDYLLISEMPÄÄ. Aina sitä lupaa ottaa itteä niskasta kiinni mutta millo se toteutuu? huomenna vai vuoden päästä? mm-m, asennekysymys.
Ehkä tää tästä ja huomenna jo nauran ittelleni ja nautin kesästä. NAUTIN. millon viimeksi oon kunnolla nauttinu ja antanu kaiken muun olla? siinäpä kysymys. Ei sillä, ettenkö olis onnellinen, olen minä, mulla on maailman paras poikaystävä, ystävät, perhe.. mitä niistä on jäljellä. Sitä sanoo aina unohtavansa menneet mutta silti ne pamahtaa päähän ykskaks, eikä sille voi vaan mitään, asioiden kanssa on elettävä.
Nää on taas näitä yksinäisiä iltoja ku mietin kaikenlaista :)
Koitetaan ajatella positiivisesti ja nauttia KESÄSTÄ, joka meillä kestää kuitenkin niin vähän aikaa, ja ennenkaikkea rakastaa lähimmäisiä eikä kantaa vihaa. En ole ehkä paras tästä sanomaan, mutta sanonpahan kuitenkin. Voi että köyhänä on ihana katella netistä uusia vaatteita, kenkiä , meikkejä yms. prkl.
Suuntaanki ajatukset syksyn etelänreissuun, ja alan laskee pientä budjettia et saisin ees jottai uutta kuvauksiin, bye !



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti