Ei menny niin ku kuvittelin, hehkuttelin eilen että oon NIIN varma että pääsen kouluun ku osa lähihoitaja tutkinnosta suoritettu, paskat. Minuutin pyörähin siellä ku sanottiin että pitää olla koko tutkinto ennenku pääsee. damn, sieltä sitte itku silmässä alkoon koska sovittiin että juhlitaan ku minähän pääsen kouluun! No, voi sitä juhlia sitäki etten päässy hah, uusia kouluja katteleen, kyllä se vielä tärppää! Oli niin ihana käveleskellä pitkin pitskua, ei lunta tiellä ja arska paisto, ootan niin että lumet sulaa kokonaan ja pääsee puistoon tai rannalle vaan makaan ja nauttia kesästä, voi että. Sain sentään lopputilin töistä, jolla sain ladattua ittelle bussikortin ni pääsen kaupungillekki koska vain haluan tuhlaamaan loputki rahat.
Ensviikkoa ootellessa, jokapäivälle melkein jotain hommaa, oon innoissani ja samalla mietin et miten helv jaksan.
You only have one life,live it. hauassa ehtii nukkuakki vai mitä. Kesä tekee mulle senki et heräilen joka aamu 8-9 pintaan mut ei se mitää, eilen sain paljon aikaan esim. siivottua kämpän lattiasta kattoon, ja nyt mietin taas et mitä tekis ku virtaa on vaik muille jakaa.
Mutta........
| Tämmöstä kokkeillaan tänään. |
| Tälle on päivä pyhitetty, joo oon ristikkofani! |
| Siinä sitä ottatukkaa, kuupo :) |





