torstai 28. maaliskuuta 2013

Suakeli



Ei menny niin ku kuvittelin, hehkuttelin eilen että oon NIIN varma että pääsen kouluun ku osa lähihoitaja tutkinnosta suoritettu, paskat. Minuutin pyörähin siellä ku sanottiin että pitää olla koko tutkinto ennenku pääsee. damn, sieltä sitte itku silmässä alkoon koska sovittiin että juhlitaan ku minähän pääsen kouluun! No, voi sitä juhlia sitäki etten päässy hah, uusia kouluja katteleen, kyllä se vielä tärppää! Oli niin ihana käveleskellä pitkin pitskua, ei lunta tiellä ja arska paisto, ootan niin että lumet sulaa kokonaan ja pääsee puistoon tai rannalle vaan makaan ja nauttia kesästä, voi että. Sain sentään lopputilin töistä, jolla sain ladattua ittelle bussikortin ni pääsen kaupungillekki koska vain haluan tuhlaamaan loputki rahat.
Ensviikkoa ootellessa, jokapäivälle melkein jotain hommaa, oon innoissani ja samalla mietin et miten helv jaksan.

You only have one life,live it. hauassa ehtii nukkuakki vai mitä. Kesä tekee mulle senki et heräilen joka aamu 8-9 pintaan mut ei se mitää, eilen sain paljon aikaan esim. siivottua kämpän lattiasta kattoon, ja nyt mietin taas et mitä tekis ku virtaa on vaik muille jakaa.
Mutta........


Tämmöstä kokkeillaan tänään.
Tälle on päivä pyhitetty, joo oon ristikkofani!


Siinä sitä ottatukkaa, kuupo :)




tiistai 26. maaliskuuta 2013

huomenta

Hyvin lähti aamu käyntiin, en ymmärrä miks joka aamu herään hirveään migreeniin aaargh, ulkona möllöttää taas arska ja kesä tulossa, hellu lähti ulos ja minä sisälle hakkaan päätä seinään :/ Koittas tässä olla jonaki ja tiskata, tehä kunnon kevätsiivous niin eiköhän se tästä, buranaa nassuun ja illasta jos pääsis ees kauppaan käveleen. (joo, on seki jotain.) Torstaina on haastis kouluun, o ou taijan ressata sitä niin paljon etten malta pysyä ees paikallaan. Mulla tulee aina kerran kuussa hinku leikata ottatukka, ja sitte kaduttaa ihan saakelisti, joten tein sen taas eilen ja  nyt kiroan et kasvais äkkiä, sit on tää tukan väri blondi,musta,punanen.. ihme jos tukkaa tippuu päästä! Tein ittelle lupauksen etten värjää nyt kuukauteen (joo se on minun suuri saavutus), tää musta kuiten saa haalistua ittestää tuossa auringossa, ja punasesta tiän jo että se vaatii värjäystä melkein viikon vällein ja mulla ei oo rahaa. oon täysin PA koska ees sossut ei myöntäny rahaa.
peukkuja sille et pääsen kouluun !! Onneksi mieltä piristää tuo aurinko ja tieto että kesä on kohta ovella, ainaki täällä helsingissä jipii.

Voii että mul on ikävä vanhoja aikoja.! Tääki pikku kummipoju täytti jo 2v<3 harmi etten ollu sodankylässä juhlimassa :(  You'll be always in my heart.


Iina.<3


tämän tatskan laitan!
                                                                                         
my love.
Anna <3 kuva on vuojelta nakki.

Elämäni tärkeimmät tytsyt. <3

maanantai 25. maaliskuuta 2013

Niin on helpompi

Ja mä oon lapsi, jonka kehto palaa.
Mun maailmani vietiin multa salaa.
Sun sana kaikuu mun huomisessa,
Kunnes syytön murtuu mielivankilassa.
Ja sä oot isä, se, jota pelkään.
Sun imartelu puukottaa mua selkään.
Viet multa voimat, alistat ja voitat.




Makaan vierelläsi,
Mun pieni sydän
Sykkii peiton alla.
Tässä lähelläsi
On paikka, jossa
Mun kuuluu olla.
refrain:
Ota minut syliisi,
Enkä enää pelkää.
Kiedo siivet ympärilleni,
Enkä enää pelkää.


Ah, Chisu. Nii osuvat sanat aina.
Ei mulla muuta nyt ollukkaan, PAITSI että tänää tippu postiluukusta ylläri
''Sinut on kutsuttu sosiaali-ja teveysalan,lähihoitaja ammattitutkinnon haastatteluun'' WIPII!!!!! oon tätä oottanu niin kauan ku oulussa kävin ohjaavan kurssin, eli kaksi vuotta! sen ajan haahuillu sairaslomalla ja kokeillu töitä joista potkut tuli. kyl nyt hymyillyttää :)

Palataan astiaan, sanna.


sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

why why why?

Miks sitä kaljaa pitää kiskoa ku tietää tän olon seuraavana aamuna, ja sen et vessan lattialla ei oo kiva nukkua, oumai. En kiellä etteikö mukavaa ollu siihe keskiyöhö asti :) lähikapakissa joka täynnä räkäsiä vanhoja patuja + me.
Minä ainoana akkana siellä katon ukkojen mukana nyrkkeilyä että joo o saisko sitä kaljaa lisää? Sit sain vihoin hellun pellaan biljardia ni sain itellekki jotaki tekemistä ettenkö ois sammunu siihe telkun ääreen. Ja tietty just ku on sellanen olo ettei jaksa liikkua, tuola möllöttäää arska ja +5 lämpöä.. niin minun tuuria.
Vielä minä parin tunnin sissään kerään itteni elävien kirjoihin, jatkan siivousta ja painun ulos, i promise.
Nyt marilyn mansonit soimaan ja kattoo sunnuntain piristyksiä eli frasieria, jihuu.  Ilta pyhitetty sit kauhuleffoille, fak oon niin herkkä rapulassa säikkymään että ei ihme jos saan sydärin.

Mullon paaaaaljon postaamista viimeyön mietteistä (vessan lattialla) ku mietiskelin vanhoja aikoja, vanhoja ystäviä, nykyisiä ja entisiä ja mihin kaikki katoaa ja miten kaikki on pienestä kii ja kui moneen on välit menettäny. Opetuksen sain kyllä siitä ku vihasin ja rakastin sydämeni pohjasta erästä henkilöä ja viiminen lause sille oli '' älä koskaan enää ota minuun yhteyttä, haista *****'' eipä kulunu kauaakaan ku ystävä kerto et tää tyyppi on kuollu. nice, pieni shokki joka ei periaatteessa oo lähteny pois eikä lähekkään.
Vielki miettii et tuol se jossai on, pitääpä soittaa ja pyytää anteeksi ja korjata välit, mutta ei ku liian myöhästä Sanna.
Perhesuhteetki huonontunu niiiiin paljon että oon vihane ittelleni, vaikkei omaa syytäni ookkaa, eikä moni muukaan juttu mutta niille ei sit paljoa voikkaan tehhä. :/    
  -life is a bitch and then you die- ( Tai otat hengen itteltäs) 
ei tässä oo muuta voinu miettii ku  et miksi miksi miksi, mutta sitä ei tuu koskaan saamaan tietään. Okkei ilosempiin juttuihin, meitti jatkaa pellailua ja frasieria ja luen Kurttia lissää, kato ku oon oppinu tekeen monta asiaa yhtäaikaa! Lupaan kammeta itteni ulos illasta,  luv ya.
Pitäkää toisistanne huolta ja eläkää niinku jokapäivä ois viimene! Pyytäkää anteeksi ja antakaa anteeksi.

-S








keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Heippa vain, mul on opettelemista tän blogin kanssa, edellinen teksti kirjoitettu siis TÄNÄ aamuna, mutta kellonajat ja päivät heittelehtii. Hereillä siis edelleenkin, ollu itkupotkuraivari-päivä mutta nyt helpottaa ku saatiin katottua vihoin ja viimein ice age 4! suosittelen.
Viikonloppuna oli piiiitkästä aikaan tyttöjen iltaa Lauttasaaressa josta suunnattiin Kalliokierrokselle (ylläri), siitä hieman kuvamateriaalia mitkä on julkaisukelpoisia,haha.
Sunnuntai-aamuna muistinki miksi en harrasta ryyppäämistä usein..huhhuh. Nyt alkaa selvät päivät synttäreille asti! i'll try! tai siis...... we try.

                                                     marrusein, lapsuudenystävä jota nykyään harvemmin näkee!

                                                öö.. Kuka juo kaljaa pillillä? -minä- (okei testasin marrun irstasta pilliä joka
                                                oli neonvihreä,tässä sitä ei tosin näe.)
                                                     Ja näillä mentiin, miksi oi miksi värjäsin tukkani mustaksi?

tiistai 19. maaliskuuta 2013

uneton yö


Taas jälleen uneton yö takana, mikäs sen vittumaisempaa ku siirtyä soffalle kattoon ku hellu kuorsaa :) Ehkä parempi näin, herätyskello pirisee jo 9.00 ja asioita hoiteleen (taas), eilen oli kuvaukset jossa tieten palelluin ja sairastuin (taas)............

Asiasta ihan toiseen, päätin tässä unettoman yön aikana toteuttaa bloggaus haaveen joka on mielessä ollu aaaaaall the time, joten kirjottelen itsekseni turhuuksia tosin ei lukijatkaan pahitteeksi ole :) Näin alkuun pitemmittä puheitta lopetan tähän ja uppoudun takas ah, Kurt Cobainin elämänkertaan, see ya! -S

ps. I'd rather be hated for who I am than be loved for who i am not.