maanantai 25. maaliskuuta 2013

Niin on helpompi

Ja mä oon lapsi, jonka kehto palaa.
Mun maailmani vietiin multa salaa.
Sun sana kaikuu mun huomisessa,
Kunnes syytön murtuu mielivankilassa.
Ja sä oot isä, se, jota pelkään.
Sun imartelu puukottaa mua selkään.
Viet multa voimat, alistat ja voitat.




Makaan vierelläsi,
Mun pieni sydän
Sykkii peiton alla.
Tässä lähelläsi
On paikka, jossa
Mun kuuluu olla.
refrain:
Ota minut syliisi,
Enkä enää pelkää.
Kiedo siivet ympärilleni,
Enkä enää pelkää.


Ah, Chisu. Nii osuvat sanat aina.
Ei mulla muuta nyt ollukkaan, PAITSI että tänää tippu postiluukusta ylläri
''Sinut on kutsuttu sosiaali-ja teveysalan,lähihoitaja ammattitutkinnon haastatteluun'' WIPII!!!!! oon tätä oottanu niin kauan ku oulussa kävin ohjaavan kurssin, eli kaksi vuotta! sen ajan haahuillu sairaslomalla ja kokeillu töitä joista potkut tuli. kyl nyt hymyillyttää :)

Palataan astiaan, sanna.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti