Minä ainoana akkana siellä katon ukkojen mukana nyrkkeilyä että joo o saisko sitä kaljaa lisää? Sit sain vihoin hellun pellaan biljardia ni sain itellekki jotaki tekemistä ettenkö ois sammunu siihe telkun ääreen. Ja tietty just ku on sellanen olo ettei jaksa liikkua, tuola möllöttäää arska ja +5 lämpöä.. niin minun tuuria.
Vielä minä parin tunnin sissään kerään itteni elävien kirjoihin, jatkan siivousta ja painun ulos, i promise.
Nyt marilyn mansonit soimaan ja kattoo sunnuntain piristyksiä eli frasieria, jihuu. Ilta pyhitetty sit kauhuleffoille, fak oon niin herkkä rapulassa säikkymään että ei ihme jos saan sydärin.
Mullon paaaaaljon postaamista viimeyön mietteistä (vessan lattialla) ku mietiskelin vanhoja aikoja, vanhoja ystäviä, nykyisiä ja entisiä ja mihin kaikki katoaa ja miten kaikki on pienestä kii ja kui moneen on välit menettäny. Opetuksen sain kyllä siitä ku vihasin ja rakastin sydämeni pohjasta erästä henkilöä ja viiminen lause sille oli '' älä koskaan enää ota minuun yhteyttä, haista *****'' eipä kulunu kauaakaan ku ystävä kerto et tää tyyppi on kuollu. nice, pieni shokki joka ei periaatteessa oo lähteny pois eikä lähekkään.
Vielki miettii et tuol se jossai on, pitääpä soittaa ja pyytää anteeksi ja korjata välit, mutta ei ku liian myöhästä Sanna.
Perhesuhteetki huonontunu niiiiin paljon että oon vihane ittelleni, vaikkei omaa syytäni ookkaa, eikä moni muukaan juttu mutta niille ei sit paljoa voikkaan tehhä. :/
-life is a bitch and then you die- ( Tai otat hengen itteltäs)
ei tässä oo muuta voinu miettii ku et miksi miksi miksi, mutta sitä ei tuu koskaan saamaan tietään. Okkei ilosempiin juttuihin, meitti jatkaa pellailua ja frasieria ja luen Kurttia lissää, kato ku oon oppinu tekeen monta asiaa yhtäaikaa! Lupaan kammeta itteni ulos illasta, luv ya.
Pitäkää toisistanne huolta ja eläkää niinku jokapäivä ois viimene! Pyytäkää anteeksi ja antakaa anteeksi.
-S
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti