perjantai 19. huhtikuuta 2013

20 asiaa

Elikkä teen nyt vihoin ja viimein tän postauksen nopeesti ittestäni ja mistä elämäni koostuu noin suurinpiirtein:) 20 asiaa minusta.

1. Täytän viikon päästä 20.

2. 13 ikävuodesta 18vuoteen on ollu elämäni rankimpia aikoja
3. Olin myös perhekodissa
4.Sekä osastolla.
5. Erosin yli 2v kestäneestä suhteesta ja muutin pois Oulusta sen vuoksi takas Sodankylään.
6. Viime kesänä 6.6 tapasin sitte jussin vihdoin ja siittä tää sitte lähti ja samantein muutinki Helsinkiin :)
7. Mulla on todella huonot välit isään. Äiti on elämäni tärkein henkilö ja auttava käsi.
8. Mulla on todettu ahdistuneisuushäiriö jonka vuoksi olin pitkällä sairaslomalla.
9. Teen satunnaisia mallin keikkoja, i like.
10. En halua koskaan enään Sodankylään..päivää pitemmäksi (:D)
11. Rakastan Helsinkiä ja näitä ihmisiä.
12. Haluaisin kovasti koiranpennun muttei onnistu syystä että jussi on allerginen.höh
13. Oon työtön, ja vihaan tätä.
14. Oon myös aikaansaamaton ja laiska, koko elämäni ollu
15. Kadun kaikkea mitä oon tehny aiempana, nyt jos näkisin 16v Sannan se sais turpiin :))
16. Haluan oman lapsen, YHDEN.
17. Multa on lähteny monta hyvää (entistä) ystävää..
18. Silti tosiystävät on jääny, ja oon kiitoollinen siitä. <3
19. Mullon ihana kummipoika ja tyttö, joita harvoin näen ja kadun kuinka huono täti oon ollu.
20. Edessä on vielä ainakin yksi kova koettelemus, josta ei sen enempää nyt.
ps mulla on maailman paras sisko!





 tärkeimmät ystäväni.
Yläaste, aina niin ihanaa!
elämäni rakkaus

tämä oli lempitukkani.

Iina, ihanainen.

Ihanin kummipoju!

Kurt. tarviiko muuta sanoa..

tämä tatuointikuume:(


Olisinki vielä näin hoikkanen

rakastan viiniä






maanantai 8. huhtikuuta 2013

terppa

Niin kuka puhu takatalvesta? (minä) nyt se eilen iski, lunta tullee ko mistä....prkl.
Toivotaan ettei tää kaua kestä, mie tahon kesän.
No, muuta uutta ei tästä suunnasta, tännää oli lääkäri ja asiat aletaan hoiteleen nyt helsingin kautta eli kirjat täällä! byebye sodankylä nyt sitte lopullisesti,ah.:) vaikiahan son alottaa KAIKKI puhtaalta pöydältä, mutta niin on tehty kerran ja niin tehdään tämän viimesenki kerran. Sinne Flamingoon ei sitte olla saatu aikaseksi lähtiä kylpeen, mutta jos tälläviikolla, ku kaksviikkoa aikaa tehhä iha mitä vain eli nukkua nukkua ja nukkua................
En jaksa muuta nyt pälättää ku arska alko paistaaan eli parveke kutsuu ja..lumi :(( Ps.leikkasin sitte tukkaa (taas), sinetit rastoilla ja karheat latvat, ku en vaa osaa pitää huolta näistä pidennyksistä, ja ootappa ku rahat tulee tilaan uuet!???! nou..


nii että tämmöseksi muuttu tämä täällä!

tukka on vihdoin suht.koht terve! bye sinetit.



torstai 4. huhtikuuta 2013

dodi


Nyt on kakspäivää rampattu kuvauksissa, palkittin itteni pitsalla että pikkasen lipsuin ruokavaliokuurista mutta ei haittaa yhtään! Seuraava rentoutuspysäkki onki flamingon kylpylä, jonne suunnataan ensviikolla, jeeeeeeee vihdoin.

Kuvauksista senverran että nyt ollaan kippeenä niinku arvasin, tännää palelluin sitte kokonaan, ei aivastuksille näy loppua ja nokka vuotaa ko mikäki. Huomenna kaupunkireissu, miehän en ossaa levätä vaikka kui pitäis.

Tännää oli sitte sitä bodypaintingia ja voi että yllätyin positiivisesti, mulle maalattiin rollareitten bikinit ja ne näytti JUST eikä melkein oikialta, vaikka harjottelija maalaaja tietääkseni oliki + siihen viellä meikki ja hiukset. Oli niin rentouttavaa olla toisen laitettavana että meinas uni tulla ja kuvauksista ei sitte mitään ku ei pystyssä pysyny :)
Ny sitte nautittaan illasta kera Paranormal activity 4 ku mussun saan vihoin sen kattoon ja putouksen eka tuotantokausi !
Nyt voi sanoa et on kevättä rinnassa, hymyillyttääpi joka aamu vaikken aamu ihminen ookkaan ja arska paistaa jokapäivä, voi että. Mun tuurilla takatalvi iskee....ei muuta sitte nyt ku oon ihan poikki, hello!

ps. sellanen kauhuleffa ku Sinister, suosittelen. nään vielki painajaisia vaikka siitä on kuukaus? sai kyllä veret kiehuun huhhuh! 





tiistai 2. huhtikuuta 2013

Tere!

Aurinkoista päivää helsingistä! aah, mikä kevät. On käyty kauppareissulla, istuttu partsilla ja otettu aurinkoa (kera siiderin) ja nyt mussu päätti hakia lissää... ja mul ois huomenna kuvvaukset, onneksei ihan aamusta. Siis mullehan riittää pari, oonhan sivistyny nautiskelija......
Pääsiäinen meni hiljasuuessa kotona maatessa, kauhuleffoja ja herkuttelua, ei sen kummempaa. Nyt jännäillä huomista ja ylihuomista ja lauantaita! peukutellaan et se kesä tulis jo! Mie niin ootan että lumet sulaa ja pääsee rannalle lukkeen kirjaa ja kuunteleen musiikkia ja UIMAAN, minkä oon unohtanu (unohtanu ja unohtanu) monena kesänä. On tämä elämää, Im happy, nyt voin sanoa sen suoraan syämmestä! <3 < tätä ei ookkaan voinu sanoa aikoihin!



Tämmösiä pari lähti anttilasta ajat sitte, nyt vasta tajunnu et hei  näitä voi hyödyntääkki! halvat ja mukavat!

ps. Minun kuntokuuri alko NYT! On ostettu raejuustoa,ananasta,tonnikalaa yms. ja tämä pitää! loppu se jokapäivänen pitsan tilaus,perkale. Kesäkuntoon 2015.. hah. On tässä vielä aikaa, tsemppiä!

Miten jonku hermot kestää näitä!? Helv*****



Aaaaaaaaaaurinkoiset terkut!





Tämmönen JOULUlahja tipahti siukulta, vasta nytte sain. No saa sitä keväälläki villapaitaa käyttää, lemppari. <3