tiistai 2. huhtikuuta 2013

Tere!

Aurinkoista päivää helsingistä! aah, mikä kevät. On käyty kauppareissulla, istuttu partsilla ja otettu aurinkoa (kera siiderin) ja nyt mussu päätti hakia lissää... ja mul ois huomenna kuvvaukset, onneksei ihan aamusta. Siis mullehan riittää pari, oonhan sivistyny nautiskelija......
Pääsiäinen meni hiljasuuessa kotona maatessa, kauhuleffoja ja herkuttelua, ei sen kummempaa. Nyt jännäillä huomista ja ylihuomista ja lauantaita! peukutellaan et se kesä tulis jo! Mie niin ootan että lumet sulaa ja pääsee rannalle lukkeen kirjaa ja kuunteleen musiikkia ja UIMAAN, minkä oon unohtanu (unohtanu ja unohtanu) monena kesänä. On tämä elämää, Im happy, nyt voin sanoa sen suoraan syämmestä! <3 < tätä ei ookkaan voinu sanoa aikoihin!



Tämmösiä pari lähti anttilasta ajat sitte, nyt vasta tajunnu et hei  näitä voi hyödyntääkki! halvat ja mukavat!

ps. Minun kuntokuuri alko NYT! On ostettu raejuustoa,ananasta,tonnikalaa yms. ja tämä pitää! loppu se jokapäivänen pitsan tilaus,perkale. Kesäkuntoon 2015.. hah. On tässä vielä aikaa, tsemppiä!

Miten jonku hermot kestää näitä!? Helv*****



Aaaaaaaaaaurinkoiset terkut!





Tämmönen JOULUlahja tipahti siukulta, vasta nytte sain. No saa sitä keväälläki villapaitaa käyttää, lemppari. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti