Nyt on kakspäivää rampattu kuvauksissa, palkittin itteni pitsalla että pikkasen lipsuin ruokavaliokuurista mutta ei haittaa yhtään! Seuraava rentoutuspysäkki onki flamingon kylpylä, jonne suunnataan ensviikolla, jeeeeeeee vihdoin.
Kuvauksista senverran että nyt ollaan kippeenä niinku arvasin, tännää palelluin sitte kokonaan, ei aivastuksille näy loppua ja nokka vuotaa ko mikäki. Huomenna kaupunkireissu, miehän en ossaa levätä vaikka kui pitäis.
Tännää oli sitte sitä bodypaintingia ja voi että yllätyin positiivisesti, mulle maalattiin rollareitten bikinit ja ne näytti JUST eikä melkein oikialta, vaikka harjottelija maalaaja tietääkseni oliki + siihen viellä meikki ja hiukset. Oli niin rentouttavaa olla toisen laitettavana että meinas uni tulla ja kuvauksista ei sitte mitään ku ei pystyssä pysyny :)
Ny sitte nautittaan illasta kera Paranormal activity 4 ku mussun saan vihoin sen kattoon ja putouksen eka tuotantokausi !
![]() ![]() |



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti