perjantai 19. huhtikuuta 2013

20 asiaa

Elikkä teen nyt vihoin ja viimein tän postauksen nopeesti ittestäni ja mistä elämäni koostuu noin suurinpiirtein:) 20 asiaa minusta.

1. Täytän viikon päästä 20.

2. 13 ikävuodesta 18vuoteen on ollu elämäni rankimpia aikoja
3. Olin myös perhekodissa
4.Sekä osastolla.
5. Erosin yli 2v kestäneestä suhteesta ja muutin pois Oulusta sen vuoksi takas Sodankylään.
6. Viime kesänä 6.6 tapasin sitte jussin vihdoin ja siittä tää sitte lähti ja samantein muutinki Helsinkiin :)
7. Mulla on todella huonot välit isään. Äiti on elämäni tärkein henkilö ja auttava käsi.
8. Mulla on todettu ahdistuneisuushäiriö jonka vuoksi olin pitkällä sairaslomalla.
9. Teen satunnaisia mallin keikkoja, i like.
10. En halua koskaan enään Sodankylään..päivää pitemmäksi (:D)
11. Rakastan Helsinkiä ja näitä ihmisiä.
12. Haluaisin kovasti koiranpennun muttei onnistu syystä että jussi on allerginen.höh
13. Oon työtön, ja vihaan tätä.
14. Oon myös aikaansaamaton ja laiska, koko elämäni ollu
15. Kadun kaikkea mitä oon tehny aiempana, nyt jos näkisin 16v Sannan se sais turpiin :))
16. Haluan oman lapsen, YHDEN.
17. Multa on lähteny monta hyvää (entistä) ystävää..
18. Silti tosiystävät on jääny, ja oon kiitoollinen siitä. <3
19. Mullon ihana kummipoika ja tyttö, joita harvoin näen ja kadun kuinka huono täti oon ollu.
20. Edessä on vielä ainakin yksi kova koettelemus, josta ei sen enempää nyt.
ps mulla on maailman paras sisko!





 tärkeimmät ystäväni.
Yläaste, aina niin ihanaa!
elämäni rakkaus

tämä oli lempitukkani.

Iina, ihanainen.

Ihanin kummipoju!

Kurt. tarviiko muuta sanoa..

tämä tatuointikuume:(


Olisinki vielä näin hoikkanen

rakastan viiniä






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti