Synttärit meni myös mun osalta kotona, kalsarikännejä vetäessä ku mussu lähti baariin, oon todennu että itelle on tullu vanhuus vähän ajoissa ku ei huvita eikä jaksa lähtee mihinkään. Täälä on vihoin ja viimein KESÄ, oli niin kiva käydä eilen iltakävelyllä ja pitkästä aikaan juosta sora jalkojen alla!
Kännykkäki päätti irtisanoa ittensä, ei ota vastaan puheluita ku harvion eikä soittaakkaan pysty, vielä ku repis rahat jostain uuteen puhelimeen. huoh.
Tännään sitte jänskätäänki MM-kisoja kera makkaran ja kylmän kaljan jipiiii.
Tääki oli nyt tämmönen pikanen postaus ku minusta on tullu joku siivousfriikki, että pakko jatkaa lattioiden jynssäämistä! Sain vihdoin kokkeiltua sitä liukuvärjäystä, kuvia myöhemmin ku tää tukka on nyt kauhea söherö.
| ekat auringonotot! |
| palaillaan! |
| vabbu |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti