Ei siinä sitte muuta ku kahvia naamariin ja lueskeleen blogeja ja kattelee mtv:tä, nii joha kummasti olo helpottu. Mussu päätti lähtiä sitte pois jaloista katteleen kaverille matsia ja pelaan,nii sain sitte omaa rauhaa. Iha ensteksi suuntasin partsille ja loikoilin auringossa pari tuntia, ja voi että nautin. kesä on täällä vihdoinki.
Väriäki on saatu pintaan jo pikkasen,jipii. Siitä sitte edelleen pääkivussa aattelin ton keittiössä lojuneen kuntopyörähässäkän ottaa käyttöön ja polkia sillä hiki päässä, sitte kunnon vatsalihastreenit päälle ja oon ku uus ihminen. Lopuksi venytykset ja huokasin kuinka ihana se onki välillä olla iha yksin kämpillä, höpissä itelle!
Oon tässä miettiny miks kokopäivän särkeny päätä ja heikottaa ku on rehkiny liikaa niin tadaaaaa en oo syöny kokopäivänä. Sannalla raksuttaa taas.. toisaalta. ku kattoo jääkaappiin nii ei siel mitää syötävää ookkaan, ihan hyvin voin paastota tän päivän!
Että nyt näissä merkeissä pötkölleen ja buranaa nassuun, oottelis jos se herra saapuis ihmisten aikoihin kottiinki tännään!
Sanna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti