maanantai 10. kesäkuuta 2013

Sodankylä


Täällä taas, puolenvuoden ja pitkän junassa istumisen jälkeen. Täällä on keretty olla perjantaista asti ja nyt jo pienenpieni ikävä helsinkiin hellun luo, on oltu rappiolla niinku aina tiian seurassa, on ajeltu yömyöhään kylillä, on ihasteltu sodankylän niiiiin ihanaa luontoa ja puhuttu paskaa. elämä on ihanaa, ku on ihania ystäviä. :)




Tän ihanuuden siskopuolenki näin pitkästä aikaa, ja voi että oli lystiä !




rakkkaus




Huomenna meenki sit moikkaileen ihaninta kummipojua ja siskoa, ja jään sinne yöksi. en ees muista milloin olen siellä kunnolla käyny, vähän jänskättää.
Keskiviikkona alkaaki vihdoin ja viimein filmifestarit, eli sitte ollaan filimipoikki muutama päivä, palaillaan sen jälkeen kera uusien juttujen ja kuvien!
Minä alan kattoon tuhannetta kertaa niiin ihanaa leffaa ku 8 mile, ja koitan saada nukuttua pitkästä aikaan kunnon unet että jaksan aamusta lähtiä asioimaan! minä oon onnellinen, väsyny mutta onnellinen.
 morjens ja öitä! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti