maanantai 1. heinäkuuta 2013

heimoi


Täältä kirjottelen Sodankylästä (vieläkin) , niinku oon aina nauranu että tänne jää jumiin vaikka viikon reissu pitäs tehä nii oon täällä lymyilly kuukauen! Tässä on ollu filimifestarit ja juhannus, joista lätkäsen tänne kuvat ku en tiä mistä kertoa ku on nii paljon tapahtunu! Jussina oltiin tiian porukoilla saunomassa ja hengailemassa ja voi että oli rentoa ja filmifestareilla oli sitte filmi totaalisesti viikon poikki, hah.

maailman suloisin kummipoju!





































Nyt sitte täällä viellä pari päivää ja käymään helsingissä välillä..siellä hellu jo kaipaili :) Jännäillään pääsenkö kouluun ja asuntohakemuksia laitettu jokapuolelle että vihdoin saisin sen oman asunnon!

Minä en oo eläessäni pelänny ukkosta, päinvastoin. Mutta tänään se oli niin hirveä etten voinu ku heittää puhelimen lattialle ja mennä peiton alle itkemään ja nauramaan (kyllä, itkemään) , mulla ei oo koskaan pelottanu niin paljon!

Yks sammu ennenku päästiin minnekkään festaroimaan..
Ihana Talonpoika Lalli
Asa!
Minun ihanaiset ja tuhat sääskeä..
Minun rakas


 
 
filmifestarit, näillä mentiin kattoon Asaa!



Nyt alkaa oleen minun Sodankylä-saldo täynnä että joutaa jo käymään helsingissäki välillä! palaillaan taas :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti